Poseta Nišu i drženje sa Marijom MKKutak

Ne, ne, nisam se već posle 5-6 postova ulenjila pa prestala da pišem, obećala sam da ću biti redovna 🙂 Prethodnih nekoliko dana sam provela u Nišu. Obožavam ovu našu lepu zemlju i rado je obilazim ali mi je ovaj divni grad, sa bogatom istorijom i kulturom, ne znam ni sama kako, promakao. 20150812_174918 20150812_175353

Svoj boravak u Nišu iskoristila sam, izmedju ostalog, i da se konačno, nakon godina i godina dopisivanja preko Facebook-a, upoznam sa Marijom, koja stvara predivan nakit pod nazivom Marijin Kreativni Kutak. Nakon tipično ženskog čavrljanja uz kaficu, kao da se viđamo svaki dan, i razmene iskustava i ideja i to na +40 Marija me je odvela u obilazak (pogodite čega…) radnjica sa repromaterijalom! 😀 Mojoj sreći nije bilo kraja! Hvala Marija i ovde, bila si sjajan domaćin!2015-08-21 17.12.39

Sve u svemu iz Niša sam se vratila prepuna divnih utisaka. To je definitivno jedan od onih gradova gde sam imala osećaj da bih mogla tu da živim i sa (opet pogodite čim a nije repromaterijal…) Marijinim fenomenalnim minđušama kojima nikako nisam uspela da odolim!

20150821_17063020150821_173353

Da li vam se dopadaju? Ukoliko i vi želite par savršenih mindjuša Mariju možete kontaktirati putem fb stranice Marijin Kreativni Kutak ili Instagram profila mkkutak_jewelrydesign

Od mojih narukvica je ostalo još ovih 5, ostale su prodate.2015-08-17 12.27.12

Preprepresrećna sam zato što vam se toliko dopadaju i što ih tako rado nosite! Uskoro stižu noviteti, biće i giveaway na mojoj fb stranici Princess of handmade, interesantnih postova… ova dobra enegrija mora da se pretoči u nešto lepo 🙂 Ako imate ideju kojih boja bi voleli da vidite narukvice pišite, rado ću prihvatiti svaku sugestiju 🙂

Do sledećeg čitanja,

Princess of handmade ❤

2 comments

Оставите одговор

