Helloooo

Drage dame, dobrodošle na moj novi blog. Najpre, za Vas koje pratite moj rad, sada već dugi niz godina, dugujem objašnjenje zašto me neko vreme nije bilo. Imala sam dobar razlog, zabranila sam sebi perlice na neko vreme jer fakultet nije mogao sam od sebe da se završi, eto odgovora. Kada su perlice u pitanju, jednostavno ne umem da se zaustavim. Iz jedne ideje se rodi barem još pet novih pa onda žurno počinjem sve što mi je na pameti da ne odlepršaju, iz svake nove se rodi barem još pet opet novih i tako u nedogled a knjiga čeka namrštena, stoji mi nad glavom i preti da mi se sruči odozgo i raspe mi sve perlice. Sve u svemu, misija zvana fakultet je uspešno završena i evo me ponovo, sada sa još više volje i snage da stvaram jer su perlice ono što me zaista čini srećnom i u čemu najviše uživam a nadam se da ćete i vi samnom.

Za one koje se ranije nisu sretale sa mojim radom, Princess of handmade nakit je zvanično ugledao svetlost dana negde u oktobru, 2009. godine, najpre na blogu, zatim na Facebook stranici a mnogo kasnije i na Instagram profilu. Izradjuje se isključivo od sitnih, čeških, staklenih perlica, prečnika 1,2-2mm tehnikama beadwork-a (pletenja perli). U narednim postovima ćete imati puno prilika da se upoznate sa njim.

I za kraj, zašto novi blog? Zato što mi stari sada deluje nekako prevaziđeno. Može to mnogo bolje i lepše 🙂 Volim da počinjem nove stvari, to me pokreće i neprestano daje snagu i motiv tako da sam odlučila da, posle duže pauze, nastavim na ovoj adresi.

Da li i vas pokreće započinjanje novog ili više volite da se držite starih, provereno dobrih stvari? 🙂

Do sledećeg čitanja…

Princess of handmade ❤

2 comments

Оставите одговор

